Regulamin

Start - Regulamin
Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta i wszystkich innych podmiotach dokonujących zakupów w Sklepie.

SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje § 2 Kontakt ze Sprzedawcą § 3 Wymogi techniczne § 4 Zakupy w Sklepie § 5 Płatności § 6 Realizacja Zamówienia § 7 Prawo odstąpienia od umowy § 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy § 9 Reklamacje § 10 Dane osobowe § 11 Zastrzeżenia § 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami oraz Klientami JDG   Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
  1. DEFINICJE

    Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Konto– uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto. Konsument– Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Kupujący– każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie. Klient JDG– przedsiębiorca który prowadzi aktywną jednoosobową działalność gospodarczą a przedmiot umowy jest bez związku z jego zawodowym charakterem. Regulamin– niniejszy regulamin. Sklep– sklep internetowy haftujemy-artdeco.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem haftujemy-artdeco.pl. Sprzedawca– przedsiębiorcy wpisani co Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
    1. AGA-AUTO Marcin Spodymek NIP 619 176 58 91, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Nowa Wieś Książęca 97,63-640 Bralin
    Oznaczenie– indywidualny element graficzny przesyłany Sprzedawcy przez Kupującego, w celu wykonania oznaczenia np. nadruku na produkcie. Usługa– Usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Kupujących, polegająca na wykonaniu indywidualnego oznaczania produktów np. poprzez dokonanie nadruku loga. Zamówienie– oferta zawarcia umowy sprzedaży towaru widocznego w Sklepie, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, składana Sprzedawcy przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu lub wiadomości e-mail, zawierająca co najmniej: oznaczenie towaru, jego cenę oraz koszt dostawcy.
  2. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

    1. Adres pocztowy: Nowa Wieś Książęca 97,63-640 Bralin
    2. Adres e-mail: biuro@haftujemy-artdeco.pl
    3. Telefon; 694 237 521
  3. WYMOGI TECHNICZNE

    1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
      • Urządzenie z dostępem do Internetu
      • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
    Dla złożenia Zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
  4. ZAKUPY W SKLEPIE

    1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar bez dodatkowego kosztu Oznaczenia, w tym zawierają podatek VAT (w Sklepie podane są ceny zarówno netto jak i brutto)
    2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę Zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru. Cenę Oznaczenia (jeżeli dotyczy) Sprzedawca wycenia indywidualnie.
    3. Kupujący poprzez wiadomość e-mail składa Sprzedawcy Zamówienie lub zapytanie ofertowe.
    4. Wybrany do kupienia towar należy wskazać w wiadomości e-mail do Sprzedawcy wraz z plikami graficznymi (w przypadku towaru z Oznaczeniem)
    5. Następnie Kupujący otrzymuję od Sprzedawcy podsumowanie Zamówienia oraz proformę do zapłaty.
    6. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie zaksięgowania przelewu środków na koncie Sprzedawcy, które Kupujący przelał na podstawie wcześniej otrzymanej proformy.
    7. W momencie przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę następuje zawarcie umowy sprzedaży towaru na warunkach określonych w Zamówieniu.
    8. Przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę dokonane z zastrzeżeniem zmiany lub z uzupełnieniem jego treści poczytuje się za nową ofertę i dopiero po jej przyjęciu przez Kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.
    9. Sprzedawca niezwłocznie ustosunkuje się do otrzymanego Zamówienia.
    10. Sprzedawca przekaże Konsumentowi lub Firmie JDG potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru – w przypadku umowy sprzedaży lub przed rozpoczęciem świadczenia Usługi – w przypadku umowy o świadczenie Usługi.
    11. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto ale nie jest to konieczne do złożenia zamówienia.
  5. PŁATNOŚCI

    1. Za złożone Zamówienie można zapłacić:
      1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    2. Za Zamówienie należy zapłacić w terminie 14 dni.
    3. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
  6. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

    1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
    2. Termin realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie z Kupującym w zależności od aktualnego obłożenia produkcji, metody zdobienia (jeżeli dotyczy) oraz dostępności konkretnych przedmiotów.
    3. Sprzedawca przystępuję do realizacji Zamówienia po wpłacie z góry.
    4. W sytuacji, gdy w ramach jednego Zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
    5. Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
      • Rzeczpospolita Polska
      • Holandia
      • Niemcy
      • Norwegia
      • Belgia
      • Czechy
      • Norwegia
    Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
    2. Za pośrednictwem Poczty Polskiej
  7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

      1. Konsument oraz Klient JDG ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
      2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
        1. W którym Konsument lub Klient JDG wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta lub Klienta JDG weszła w posiadanie tego towaru.
        2. W którym Konsument lub Klient JDG wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsument lub Klient JDG, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
      3. Aby Konsument lub Klient JDG mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
      4. Konsument lub Klient JDG może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
      5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument lub Klient JDG wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi JDG wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Klienta JDG sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Klienta JDG o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
    2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Klienta JDG użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Klient JDG zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Klient JDG nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    4. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Nowa Wieś Książęca 97 ,63-640 Bralin niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument lub Klient JDG poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument lub Klient JDG odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
    5. Konsument lub Klient JDG ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
    6. Konsument lub Klient JDG odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
    7. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument lub Klient JDG również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument lub Klient JDG zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
    8. Jeżeli Konsument lub Klient JDG złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjmie jego Zamówienie, Zamówienie przestaje wiązać.
  8. WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Klientowi JDG w odniesieniu do umowy:
      • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub Klienta JDG lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. nieodwracalnego naniesienia oznaczenia w postaci logotypu na odzież)
    2. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    3. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
    4. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Klienta JDG przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  9. REKLAMACJE

      1. W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument lub Klient JDG ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
      2. Korzystając z rękojmi Konsument lub Klient JDG może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
        1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
        2. Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
        3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
        4. Żądać usunięcia wady
      3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
      4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Konsument lub Klient JDG jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta lub Klienta JDG na koszt Kupującego, na adres Nowa Wieś Książęca 97 63-640 Bralin.
      5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
      6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
      7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
    1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
      1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
      2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
      3. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
      4. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  10. DANE OSOBOW

  11. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

    1. Ochona danych osobowych

      Administratorem danych osobowych klientów sklepu internetowego jest firma AGA-AUTO Marcin Spodymek z siedzibą Nowa Wieś Książęca 97 63-640 . Powierzone nam przez Ciebie dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa, w tym zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiej i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Sklep Haftujemy-ARTDECO.pl  ogranicza wykorzystanie danych osobowych swoich Klientów do niezbędnego minimum wymaganego do realizacji zamówień złożonych drogą internetową. Dane osobowe naszych klientów przetwarzane są w celu zawierania za pośrednictwem realizacji zamówień składanych za pośrednictwem Sklepu Haftujemy-ARTDECO.pl, w tym wystawienia dowodu sprzedaży (paragon lub faktura VAT), wysyłki produktów, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO. . Podanie przez klienta sklepu danych osobowych jest konieczne dla założenia profilu klienta, a także dla możliwości złożenia i realizacji zamówienia składanego za pośrednictwem Sklepu . Niepodanie nam przez klienta danych osobowych wymaganych w stosownych formularzach rejestracyjnych lub formularzach zamówienia skutkuje brakiem możliwości korzystania z usług oferowanych za pośrednictwem Sklepu haftujemy-artdeco.pl. Sklep haftujemy-artdeco.pl będzie przetwarzać dane osobowe Klientów przez cały czas istnienia profilu Klienta w Sklepie, przez okres realizacji zamówień, a także przez okres pełnych pięciu następujących po roku, w którym Klient złożył ostatnie zamówienie za pośrednictwem Sklepu. Dane osobowe Klientów przetwarzane w Sklepie są lub mogą być przekazywane innym osobom, przy pomocy których Sklep haftujemy-artdeco.pl  świadczy usługi m.in. takim jak firma informatyczna, firma księgowa, firma kurierska/spedycyjna, operator pocztowy. Klient ma prawo dostępu do danych osobowych przetwarzanych w Sklepie, prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia tych danych, a w uzasadnionych przypadkach prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Klient ma prawo do zmian za pośrednictwem kontaktu ze sklepem . Klientowi w uzasadnionych przypadkach przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego dotyczącej nieprawidłowości w procesie przetwarzania jego danych osobowych, tj. do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.   Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
  12. ZASTRZEŻENIA

    1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
    2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
    3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
    4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
    5. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące umów sprzedaży stosuje się odpowiednio do umów o świadczenie Usługi.
  13. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI ORAZ KLIENTAMI JDG

      1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument oraz Klient JDG.
      2. W przypadku składania Zamówienia Sprzedawca prześle Kupującemu niebędącym Konsumentem lub Klientem JDG fakturę pro forma. Poprzez jej opłacenie, Kupujący niebędącym Konsumentem lub Klientem JDG akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
      3. W przypadku skorzystania przez Kupującego niebędącego Konsumentem lub Klientem JDG z możliwości sprawdzenia próbki odzieży, Kupujący niebędący Konsumentem lub Klientem JDG zobowiązuje się odesłać Sprzedawcy próbkę, na własny koszt w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania danej próbki.
      4. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem lub Klientem JDG jest wyłączona.
      5. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem lub Klientem JDG sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
      6. Kupujący niebędący Konsumentem lub Klientem JDG może złożyć Zamówienie poprzez przesłanie Sprzedawcy wiadomości e-mail na adres wskazany w §2 ust. 2 Regulaminu, podając dane niezbędne do zrealizowania Zamówienia.
      7. W momencie przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę następuje zawarcie umowy sprzedaży na warunkach określonych w korespondencji i niniejszym regulaminie między Kupującym, a Sprzedawcą.
      8. Po opłaceniu proformy nie ma możliwości modyfikacji (np. rozmiaru lub koloru odzieży) lub też całkowitego anulowania zamówienia chyba że sprzedawca wyrazi na to zgodę (każdy towar zamawiany jest pod konkretną realizację od producentów/dostawców, u których późniejsze zwroty nie są możliwe, dlatego też rezygnacja z zamówienia nie jest możliwa – prosimy o przemyślane zakupy).
    USŁUGA INDYWIDUALNEGO OZNACZANIA PRODUKTÓW
      1. Dokonując zamówienia na Usługę Kupujący zobowiązany jest do dostarczenia Oznaczenia bez wad prawnych, nienaruszającego w żaden sposób praw osób trzecich. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne naruszenia niniejszego postanowienia przez Kupującego. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne naruszenia niniejszego postanowienia przez Kupującego. W przypadku podniesienia przez osobę trzecią roszczeń względem Sprzedawcy z tytułu posłużenia się przez Sprzedawcę Oznaczeniami dostarczonymi przez Kupującego – Kupujący zobowiązuje się pokryć wszelkie poniesione przez Sprzedawcę w związku z tymi roszczeniami koszty, a w szczególności koszty odszkodowań i ugód poniesione przez Sprzedawcę, a także przystąpić do ewentualnego postępowania sądowego w charakterze interwenienta ubocznego
      2. Kupujący może skorzystać z usługi, w ramach której Sprzedawca wykona usługę wizualizacji, która polega na przedstawieniu Kupującemu do dwóch wizualizacji Oznaczenia na produkcie.
      3. Wizualizacja ma charakter poglądowy, a Sprzedawca nie gwarantuje identycznego wykonania zamówienia z przedstawioną wizualizacją, na co Kupujący wyraża zgodę.
      4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy gramatyczne lub ortograficzne w przekazanych przez Kupującego Oznaczeniach.
      5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość przesłanego Oznaczenia przez Kupującego.
      6. Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie po dokonaniu zamówienia na Usługę dostarczyć Sprzedawcy Oznaczenie na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu, w formacie pliku CDR, AI, EPS, PDF. Dodatkowo Kupujący niezwłocznie po złożeniu zamówienia przesyła Sprzedawcy:
        • precyzyjny opis Oznaczenia,
        • wymiary Oznaczenia,
        • umiejscowienie Oznaczenia,
        • kolorystykę Oznaczenia .
      7. Przesyłając Oznaczenie, Kupujący udziela Sprzedawcy nieograniczonej terytorialnie i czasowo, nieodpłatnej licencji na wykorzystanie Oznaczenia na wszelkich polach eksploatacji, niezbędnych do zrealizowania Usługi w zakresie utrwalania i zwielokrotniania wzoru -logotypu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy wzoru-logotypu, w tym techniką drukarską, sitodrukową ,hafciarską, zapisu techniką cyfrową.
      8. Przesyłając Oznaczenie, Kupujący udziela Sprzedawcy nieograniczonej terytorialnie i czasowo, nieodpłatnej licencji w zakresie umieszczenia oznaczenia w portfolio Sprzedawcy, w tym zwłaszcza poprzez publiczne udostępnianie wzoru-logotypu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym – oznaczenie w tym przypadku zostanie umieszczone w portfolio Sprzedawcy jedynie jako zdjęcie projektu odzieży z Oznaczeniem.
      9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Kupującego za różnice rozmieszczenia Oznaczenia, które to rozmieszczenie może nieznacznie różnić się od wskazań Kupującego.
      10. Sprzedawca informuje, że ze względu na indywidualne ustawienie monitora, odcienie odzieży mogą się nieznacznie różnić, reklamacje z tego tytułu nie będą uznawane.
    Załącznik nr 1 do Regulaminu Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Klient JDG może, ale nie musi skorzystać:

    WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) AGA-AUTO Marcin Spodymek ,Nowa Wieś Książęca 97 ,63-640 Bralin adres e-mail: – Ja ………………………………………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… – Data odbioru ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… – Imię i nazwisko Konsumenta(ów) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… – Adres Konsumenta(ów) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………… Podpis Konsumenta lub Klienta JDG (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data …………………………………….. (*) Niepotrzebne skreślić.
Regulamin konta Regulamin konta w sklepie Haftujemy-artdeco.pl

SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje § 2 Kontakt ze Sprzedawcą § 3 Wymogi techniczne § 4 Konto § 5 Reklamacje § 6 Dane osobowe § 7 Zastrzeżenia
  1. DEFINICJE

    Konto– uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto. Kupujący– każdy podmiot Kupujący w Sklepie. Sklep– sklep internetowy haftujemy-artdeco.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://haftujemy-artdeco.pl Sprzedawca– przedsiębiorcy wpisani co Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
    1. Aga-Auto Marcin Spodymek , NIP 619 176 58 91
  2. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

    1. Adres pocztowy; Nowa Wieś Książęca 97 , 63-640 Bralin
    2. Adres e-mail: biuro@haftujemy-artdeco.pl
    3. Telefon: 694 237 521
  3. WYMOGI TECHNICZNE

    1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
      • Aktywne konto e-mail
      • Urządzenie z dostępem do Internetu
      • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
  4. KONTO

    1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego, ale jednocześnie konieczne do dokonania zakupów w Sklepie.
    2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
    3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
    4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
    5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
    6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail:biuro@haftujemy-artdeco.pl , czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
  5. REKLAMACJE

      1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail biuro@haftujemy-artdeco.pl
      2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
    1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta lub Klienta JDG rezultatu Konsument lub klient JDG może skorzystać m.in. z:
      1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
      2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
  6. DANE OSOBOWE

    1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
    2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
  7. ZASTRZEŻENIA

    1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
    2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
    3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
    4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
      1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
      2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
      3. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
    5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
    6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt biuro@haftujemy-artdeco.pl , czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
    7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
    8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem lub Klientem JDG sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
    9. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta lub Klienta JDG wynikających z przepisów praw.